一定期間更新がないため広告を表示しています

| 2015年01月07日 | - | - | - |

大手グローバルオンライン旅行サイトにて日本人エージェントを募集しています。とてもインターナショナルな職場のようです。勤務地は、クアラルンプール、もしくはバンコクになります。

Company name:
confidential: One of World recognized Online web site (Company name and information would be disclosed once you send your English CV to us)

Location:
Kuala Lumpur, Malaysia or Bangkok, Thailand (You can choose either Kuala lumpur or Bangkok), Visa conditions in conjunction with applications for: Visa is fully supported by the Company.

Shift patterns:

1. Kuala-Lumpur based
•06:00 AM -15:00 PM
•15:00 PM - 00:00 (Midnight)

2. Bangkok based
•07:00~16:00
•08:00~17:00
•09:00~18:00
•10:00~19:00
•12:00~21:00


* Salary:
Depending on experience and performance in interview (Up to 70000 THB = USD 2,200 dollar) * There will be bonuses, but it's strictly performance based. * Position Overview*


World class レベルの Customer service 提供のため、お客様の旅行前・後に発生する問題について、顧客会社と効果的なコミュニケーションチャネルツールである Call Inbound/outbound や Email 等を通して世界中のホテルとコラボレートし、ソリューション提供を行います。

World Class レベルの SLA(Service Level Targets) 品質保障システムを元にした、先進国と同等レベルの勤務環境を保障します。また、これを基盤とした performance の向上プランと coaching を通じた Customer Service 学ぶことで自己啓発できます。

該当のポジションは、社内のトレーニングと世界中のホテルとのコラボレーションのためのポジションであり、Conversation 以上の英語能力と Business level 以上の日本語能力を必要とします。

1年以上の hotel/travel agency の経験者、オンライン旅行 business 経験者や Call center 経験者を優遇します。

迅速な判断力、問題解決能力を有する方、 Multi-Task が可能な方、ポジティブな態度で上司・同僚・後輩と優良な関係を築ける方、親しみのあり積極的な customer 中心の service mind を有する方は、弊社であなたの能力を最大限に生かすことができ、また、あなたの将来にとってもベネフィットがあります。

該当のポジションは Shift 勤務を適用します。(週末勤務もあり、週末勤務をしますと平日に代休があります。


Responsibilities:

Provide world class customer service and offer solutions to our guests during and after their travels by ensuring timely follow-up, closure and feedback to customers where required.
Communicate effectively with our customers and suppliers via our primary communication channels Inbound / Outbound calls
Email
Achieve the defined Service Level targets
Achieve learning / development milestones through coaching / performance improvement plans as set by the supervisors
Have the ability to work within a shift based working schedule & abide by schedule adherence and punctuality guidelines
Share a positive attitude with fellow colleagues, up and down the organizational chart
Be willing to solicit feedback from peers as well as remain open to performance based reviews from supervisors
Provide training and mentoring to other members of the organization as requested.

Requirements:

Excellent in Spoken and written Japanese.
Good in Spoken and written English
Ability to work rotating shifts
Ability to work on weekends and public holidays (overtime applies)

Minimum 1 year experience in the hotel/travel agency/online travel business or call / contact center
Excellent decision making / problem solving skills
Ability to multi-task
Friendly and approachable, service oriented and customer focused
Flexible to accommodate shift work; this includes working on weekends, afternoon and morning shifts
Internet savvy
Minimum typing speed of 35 words per minute
If you are interested in this, kindly answer to below questionnaires.


*Relocation Package will be given to you.
§ Accommodation: 14 days
§ Flight arrangement (one way to KL/BKK)


Dea Hee Park
Mobile: +60 16 679 7202
Email: parkdh@selpeo.com
SELPEO Sdn Bhd (1030775-X)
| 2013年08月29日 | 海外求人募集 | - | - |
| 2015年01月07日 | - | - | - |
Copyright (C) 世界的に有名なグローバルオンライン旅行会社にて日本人社員募集中 | 海外就職を目指せ! -海外就職情報ブログ. All Rights Reserved.